woensdag 12 maart 2014

Uitslag zeven feitjes en drie leugens.

Ik uploadde vorige week een post die je hier  kunt lezen, en dit is de uitslag!

1. Ik had een cavia die niet zacht was. Dit was echt zo, ik had een cavia en hij was heel erg ruw.
2. Ik heb een zwak voor mensen die gay zijn, ik vind ze echt heel leuk. Dit is misschien heel erg raar, maar ook dit is zo. Ik vind die mensen gewoon heel gezellig en vrolijk.
3. Ik vind Baby van JB heel erg leuk. .......... Ja..
4. Ik vind talen leren gaaf. Het eerste leugen ! Ik haat talen echt met heel mijn hart om te leren.
5. Mijn lievelingsdier is een vogel. Ik heb geen lievelingsdier, dus ook dit is een leugen.
6. Ik ben super fan van One Direction. Nope, een leugen !
7. Ik heb 4 actieve twitter accounts. Dit klopt, ik heb 4 actieve en een semi-actieve. Je kan mij trouwens volgen op @brittkarlijn. Ik heb verder nog twee fanaccounts ( waarvan eentje semi-actief is), een anoniem account en een Jennifer account .
8. Ik vind Selena Gomez en Miley Cyrus heel leuk. Geweldige mensen , een feit !
9. Ik heb gaatjes in mijn oren. Yesssssss.
10. Mijn eerste liefde voor een 'band' was voor Alterego en Baldylox. Feit, ik vond ze helemaal geweldig. vooral het liedje you, luister het maar eens (:.

Dit waren de leugens ( 4,5,6 ) en niemand had ze allemaal goed. Diegene die het het beste had gedaan, was Lonneke. Zij had geraden dat het 5, 6, 7 was. Ze had er dus twee goed ! 7 en 6 werden het meest genoemd.

Dit waren de uitslagen, laat achter welk soort artikelen jullie leuk vinden, dan kan ik ze maken !

Heel veel liefs.

1 opmerking: