zaterdag 8 maart 2014

Fangirl junkie.

Ik heb samen met Eva een tag bedacht. Deze tag gaat over je voorbeeld en er worden vragen gesteld over fangirlen. Ik hoop dat het een leuke tag is en je mag hem gewoon overnemen !
Kijk ook even op Eva's blog voor haar antwoorden.

Van wie ben je fan?
Ik ga deze tag doen over Jennifer Lawrence, jullie zouden haar kunnen kennen van the Hunger Games. Ze is 23 jaar oud en is op 15 augustus 1990 geboren in Louisville. Ze is actrice en model.

Sinds wanneer ben je fan van diegene?
Ik ken Jennifer al sinds mijn 9e ofzo , maar ik ben fan van ze sinds ik de Hunger Games film zag , in 2012. Nu begin ik steeds meer fan te worden.

Waarom ben je fan van diegene?
Ze blijft altijd lekker zichzelf en wilt zich niet veranderen voor anderen, voor bijvoorbeeld de film van de hongerspelen moest ze eigenlijk afvallen, maar ze weigerde dat omdat ze niet wou dat meisjes haar mooi vonden om haar gewicht en af wouden vallen. Hierdoor is ze echt een inspiratie voor mij, omdat ze zichzelf blijft en zich nooit schaamt voor anderen. Ook is ze nog eens heel knap en heeft ze heerlijke humor.

Welk fandom vind je irritant?
Ik waardeer elk fandom, maar toch kan ik me soms heel erg irriteren aan de fandom van Harry Potter. Dit is niks persoonlijks want ik ken ook mensen die in dat fandom zitten en die zijn heel aardig. Ik vind alleen een beetje vervelend dat ze altijd alles willen en dat ze de hele dag lezen.. Ik zeg nog een keer dat ik niks tegen de mensen heb, maar ik irriteer me aan de accounts.

Welk fandom vind je leuk maar zit je niet in?
Ik vind het fandom van One Direction heel erg leuk, omdat iedereen heel erg aardig tegen elkaar doet. Ik ben geen fan van One Direction ( haat ze ook zeker niet ), dus hoef geen account voor het fandom.

Heb je diegene waarvan je fan bent ooit ontmoet?
Nee, en omdat Jennifer geen zangeres is, komt ze waarschijnlijk niet naar Nederland. Als ze ooit een keer naar Nederland of Duitsland komt wil ik er zeker naartoe. Ik wil haar echt supergraag knuffelen en een foto met haar maken.


Vind je het fandom waar je inzit leuk?
Ja, heel erg ! Iedereen is heel erg aardig en iedereen is altijd gezellig. Niemand maakt ruzie en iedereen respecteert elkaar, ook is het leuk dat iedereen uit een ander land komt.

Wat vind je irritant aan een fangirl?
Ik vind het irritant als iemand constant fangirlt over alles wat diegene doet. Ook vind ik het irritant als mensen er constant over praten of hun real life vergeten.

Wat is jou manier van fangirlen?
Meestal deel ik mijn fangirl gevoelens op mijn fanaccount of deel ik het met vrienden. Met mijn familie deel ik vrijwel nooit mijn gefangirl. Als Jennifer op tv is echter wel. Ik fangirl door alles te delen wat Jennifer meemaakt.

Irriteer je mensen met je gefangirl?
Als het goed is niet, want ik probeer er altijd op te letten.

Welke fangirl wil je taggen voor deze tag?
Ik tag bij deze Anniek om deze tag ook te doen.

Ik hoop dat jullie de tag leuk vonden en als je niet bent getagd mag je hem natuurlijk ook over nemen (:

Fijn weekend nog.

1 opmerking: