woensdag 5 februari 2014

Lifestyle blog.

Volgens mij heb ik nooit verteld wat het 'thema' van mijn artikelen op mijn blog is. Ik heb daar vandaag over na gedacht en heb net besloten alle tags en dergelijke van mijn blog te halen en dat ik niet met filmpjes ga werken. Ik ga wel een youtube kanaal beginnen , maar daar zal ik een post over maken en meer niet. Ik ga deze blog omtoveren naar een lifestyle blog. Wat jullie hier dus tegen gaan komen is veel tips, planningen, school, persoonlijk, en soms fashion. Ik hoop dat jullie dit leuk vinden, ik zelf heel erg. Ik ga dus even mijn filmpje over planning offline halen. De reeks artikelen over de short story laat ik door gaan, omdat die vaak bekeken is. Ik heb trouwens al best veel pageviews en daar wil ik jullie voor bedanken.
laat achter of ik je ga zien op de dytg en dit ben ik haha !

1 opmerking: