woensdag 19 februari 2014

Liebster Award

Vandaag werd ik genomineerd voor het Liebster award door Anniek, en ik besloot om meteen de vragen te beantwoorden en nieuwe mensen te nomineren.

Regels
-Je moet degene linken wie jou heeft genomineerd.
- Je moet de vragen beantwoorden die je hebt gekregen.
- Je nomineert 11 andere bloggers en maakt 11 vragen voor hun.
 - Je kan de persoon dat jou heeft genomineerd niet nomineren.
- Je moet de genomineerde bloggers vertellen dat ze door jou zijn genomineerd.

Ik ga meteen de vragen beantwoorden !


1. Hoelang bestaat je blog?
Zoals veel mensen weten, had ik eerst een ander blog. Dit blog bestaat sinds december dit jaar ( vorig jaar dus ) en dat is best kort. Je moet wel weten dat ik sinds begin groep 8 al mijn eerste blog begon !
2. Waarom ben je gaan bloggen en waar blog je over?
Ik blog eigenlijk vooral over lifestyle. Dat zijn dus dingen uit het dagelijkse leven. Ook deel ik soms iets psychologisch of filosofisch, omdat ik dat zelf interessant vind. Fashion komt ook nog wel eens online. Ik ben gaan bloggen omdat ik al heel lang verschillende blogs volg, ik vond het tijd om zelf een blog te beginnen ( toen ik dus nog een koppie kleiner was ), maar die lagen allemaal stil. Nu heb ik weer gewoon een goede met een leuke naam en ga ik weer ertegenaan !
3. Wat is jou quote?
Ik heb wel meerdere quotes en deze vraag  vond ik lastig, maar hier komen er een paar:
Those who never believed in magic, will never find it.
I would rather have flowers in my hair than diamonds around my neck.
Happiness is a journey, not a destination.
And may the odds be ever in your favor.
Ik vind van die kleine zinnetjes ook heel leuk,. ik weet niet of ze een naam hebben:
They call it happines.
I am not saying fangirling.
And all these little things. 
4. Wie/wat inspireert je en waarom?
Mijn grootste inspiratie is Jennifer Lawrence, maar dat heeft niks met mijn blog te maken. Voor mijn blog is mijn grootste inspiratie Teske, omdat ze zo bescheiden is en  omdat ze gewoon heel goed kan schrijven.
5. Voor wat kan ik je 2 uur 's nachts wakker maken?
Voor de nieuwe film van de hongerspelen trilogie, voor Ben & Jerry's en voor een heel leuk feest.
6. Wat is je droomvakantie?
Ik denk dan toch naar Bora Bora, of een tourbus omgebouwd als caravan en daarin reizen door Amerika. Het klinkt heel stom, maar stiekem vind ik het ook heel leuk om gewoon in Nederland te blijven ( niet als droomvakantie ).
7. Wat is je grootse blunder ? :p
Uh, ik denk iets wat vandaag gebeurde maar dat ga ik niet zeggen. Verder heb ik heel vaak tegen mensen gepraat die ik achteraf niet bleek te kennen.
8. Over wat soort dingen kan jij je enorm irriteren?
Oh, hier kan ik duizenden dingen zeggen. Waar ik me aan dit moment irriteer, zijn toetsenborden die niet aangeven op  het toetsenbord als ze in de Caps mode staan. En aan batterijen die snel leeg gaan. En aan eten wat je dik maakt. En aan rotweer. Er komt binnenkort een artikel over irritaties !
9. Van welke zanger(es)/band ben je fan?
Birdy, en The Janoskians. Ze zeggen zelf dat ze geen boyband zijn, maar ze hebben wel liedjes. Verder vind ik ook wel meerdere mensen leuk, ik ben niet echt fan van een band/zanger ofzo.
10. Hoe zou je heten als je een jongen bent?
Uhmmmmmm.. Beer. Shame on me
11. Als je een dier mocht zijn, welke wil je dan zijn en waarom?
Ik denk dat ik dan voor een eenhoorn ga, ook al bestaan ze niet. Ik wil heel graag kunnen vliegen, maar niet opgegeten willen worden. En zeg nou zelf, is een eenhoorn niet ontzettend cool ?
Als dat niet zou kunnen, zou ik een Robijn willen zijn. Dat beertje is zo schattig !


Dit waren de vragen die Anniek had bedacht. De mensen die ik nomineer zijn:

Eva
Vera
Dinieke
Emma
Valerie
Demi


Oh wauw, wat erg, ik weet niet meer mensen , dus ik hou ik het hierbij. Sorry als ik je niet heb genomineerd, maar ja ik laat het zo.

De vragen voor jullie zijn:
1. Welke 7 blogs komen het eerst in je op?
2. Met welke gedachte ging je gisteren slapen?
3. Hoeveel uur per week besteed je aan bloggen?
4. Welke reden zit er achter de keuze van je blognaam?
5. Wat was de allereerste post op je ( eerdere? ) blog en wat vind je er nu van?
6. Schaam je je tegenover je vrienden vanwege het feit dat je blogt?
7. Wat is jou favoriete quote?
8. Girl/ guycrush?
9. Welke tag vind je heel leuk maar heb je nog nooit gedaan en waarom niet?
10. Wie is je ( blog ) inspiratie?
11. Welke kleur sokken heb je nu aan en wat is het laatste wat je dronk?

Oke dit vloog er zo uit. Bedankt voor het lezen !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten