donderdag 20 februari 2014

Let's get very personal.

Vandaag een persoonlijk artikel. Dit is een tag die ik ga doen. Normaal ben ik niet zo van de tags maar deze wou ik toch even doen !

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Ja, ik denk het wel !

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Uh, ik denk ongeveer 2 weken terug. Meestal is het alleen als een vriendin mij wat heftigs verteld, omdat ik zelf niet veel heftige dingen meemaak.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Nouja, ik heb wel heel erg zin in Toffifee ofzo, maar we hebben het niet in huis. Ook heb ik heel erg zin in Chicken Tonight.

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Eva.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Geen, want tien lijkt me veel ste veel.

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Ik hoor mijn Whatsappjes binnenkomen en mezelf slikken, omdat ik thee drink. En ik hoor mezelf typen natuurlijk.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Nee, hij staat tegen een muur, en aan beide kanten is nog ongeveer een halve meter ruimte. Me nachtkast dingetje staat wel tegen een andere muur ( eigenlijk hangt hij )

Waar denk je op dit moment aan?
Ik denk aan hockey, omdat ik over een uur moet gaan om te hockeyen ( het is nu 15;44) en ik heb er geen zin in.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ja, altijd!

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Ik denk een vriendin, maar ik huil niet veel. En anders mijn ouders!

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Als ik nerveus ben zit ik aan alles te friemelen, heel vervelend. Ik heb het zelf nooit door maar krijg het altijd te horen.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Eigenlijk vind ik de mens helemaal niet leuk. We zijn allemaal asociale wezens. Om een goede vriendin of  vriend van me te worden, moet je wel even wat doen.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Ik denk dat dat helemaal niet mogelijk is, maar de mensen die mij het best begrijpen zijn Yanouk en Eva, me beste vriendinnen, en Jeffrey , ook al praat ik daar bijna nooit mee.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Het leven is om te lachen, dus ja, het leven. Maar buiten dat eigenlijk niet.

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Niet precies dat, maar wel dingen die daar op neerkomen !

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Er zijn wel een paar dingen gebeurd die ik terug wil draaien, maar ik denk dat ik het niet zou willen kunnen omdat ik dan een heel ander leven zou leiden.

Vertel jij je ouders alles?
Nee, sowieso heb ik ook dingen die niemand weet, omdat ik sommige dingen voor mezelf houd.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Als diegene veel zou roken wel, want het is heel ongezond en ik vind het vies.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Ik weet het niet. Ik houd er wel altijd rekening mee want het kan altijd gebeuren, maar ik denk niet dat je dat zo kan voelen. Ik hoop het niet in ieder geval !

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Ik vond dezelfde persoon leuk als de persoon die ik nu leuk vind.

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik dacht vorig jaar erg veel aan het verleden, maar de laatste tijd ben ik echt heel erg vrolijk en denk ik alleen maar aan het nu. Soms denk ik wel nog eens aan het verleden, maar ik kan alleen maar met een glimlach terug denken aan het verleden. Vorig jaar lukte dat niet maar nu wel!

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ik denk 6 tot 7 uur.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ik denk het niet. Ik ben iemand die heel impulsief is en ik zeg vaak wat ik denk. Zo heb ik vandaag tegen een jongen gezegd dat ik hem lelijk vond, en dat is natuurlijk niet zo aardig. Ik ben de laatste tijd niet snel boos en lach veel, maar ben vrij direct wat soms lastig is voor anderen. Tegen mensen die ik niet ( zo goed ) ken ben ik heel erg verlegen !

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Uh nou dat is Eva, en ik haat haar totaal niet.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Speculaas thee, die nu op is.

Welk soort bed heb jij?
Een wit houten eenpersoonsbed.

Hou je van de regen of haat je het?
Ik houd heel erg van het geluid en hoe het eruit ziet, maar niet om in te fietsen of mee te slapen. Ik vind onweer ook heel leuk maar alleen als ik binnen ben en het niet boven ons huis is.

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen?
Ja, dingen waar ik spijt van heb, maar ook vooral dingen waar ik geen spijt van heb gehad.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik ga het vragen. Er word geantwoord: optimist !

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Ik denk met vrienden naar een feestje en dadelijk in de auto naar training.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Catching fire ! Deze zag ik met de meisjes uit me klas, en ik het is trouwens me lievelingsfilm.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee, ik zou gewoon leuke dingen met vrienden doen.

Heb je spijt van je vorige relatie?
Nou, dat is een paar jaar terug en nee, maar ik schaam me er wel voor.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Ik denk concert.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Nee, totaal niet!

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Niet dat ik weet, en ik hoop het niet.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee, ik denk gewoon goed.

Ben jij snel jaloers?
Nee, maar wel als mensen leuke dingen meemaken of doen die ze van mij hebben, of als mensen mij nadoen en er meer leuke reacties op krijgen dan ik, daar kan ik echt niet tegen...

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee.

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Nee ook niet.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Ik denk Esmee, maar dan op een goede manier.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee, totaal niet.

Wat doe je morgen?
'Naar school tot 4 en dan weekend vieren!

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee, en dat zou ik ook  niet willen!

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Vriendinnen van het internet!

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Nee.

Houd je van suikerspinnen?
Jaaaaaaaa!

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Met Yanouk, vandaag op de fiets.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
7,5. Heel standaard en vermoeiend, maar ik was/ben wel vrolijk !

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja, Jeffrey en Bram, maar met Jeffrey praat ik bijna nooit meer.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Ik denk dat ik sliep of even wakker was.

Wat is je stemming op dit moment?
Ik ben blij, maar een beetje jammer is dat ik zo moet hockeyen en dat vind ik heel stom. Verder heel vrolijk, maar ook een klein beetje moe.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
In het echt, was het me buurmeisje, op whatsapp wat mensen uit mijn klas.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Uh, niet iets heel speciaals.

Met wie was je gisteravond?
Met mezelf ew.

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Ja, met Yanouk op whatsapp.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Maakt niet uit vind ik.

Heb je plannen voor dit weekend?
Een wedstrijd en verder geen idee want ik ben best moe.

Dit was de tag, ik hoop dat jullie hem leuk vonden ! Hij was best wel lang, maar wel heel leuk.



Mijn vraag aan jullie: Zouden jullie je leven terug willen kunnen draaien?

2 opmerkingen:

  1. Wow, lange tag! Maar wel leuk om te lezen ^-^
    Ik zou mij leven niet terug willen draaien, maar ik heb wel dingen dat ik anders had moeten doen.

    xox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! kusjes demi! livelikedemi.blogspot.nl ( ik weet het, je hebt de liebster award al gedaan maarja boeiend)

    BeantwoordenVerwijderen