dinsdag 28 januari 2014

Skater skirts.



Wat zijn die rokjes leuk he!
Ik heb hieronder een vijftal outfits staan met skater skirts, hope you like it.





Waarom vind ik ze zo leuk? Eigenlijk zijn ze heel simpel en heel lomp, maar je kan er zulke leuke dingen mee doen ! Hier zie je bijvoorbeeld hoe de trui in de skater skirt gedaan is, en die panty en schoenen staan er super gaaf bij !





Ik vind het sowieso al mooi, dat dit (aziatische? ) meisje met die mooie getinte benen zo'n rokje aantrekt. Dat staat zo mooi! De donkergroene blouse en het bruine riempje erbij is echt top






Sommige mensen vinden deze combinatie niet zo mooi, maar wauw, wat vind ik het gaaf ! Ik houd van beide kleuren, dit is perfect !









Ten eerste, dit is echt een prachtig meisje. Netzoals de kleren. Ik vind die blouse al leuk, maar het gaat om de skater skirt. En wat is die mooi ! De print op de bordeauxrode skirt is echt heeeel mooi.







Toen ik er voor de eerste keer langs scrolde, viel  hij me niet direct op, maar toen ik hem nog een keer zag, vond ik dit toch wel heel erg mooi. Die cropped top met die rok is awesome en dat vest maakt het af.







Maandag ga ik naar de stad, en misschien kom ik toevallig nog een skater skirt tegen. Ik denk niet dat het me staat, maar ik kan het proberen !

Welke outfit vinden jullie het leukst?








1 opmerking:

  1. Oooh wauw I love it so! De vierde is helemaal myn ding maar ze zyn allemaal zo mooii!

    BeantwoordenVerwijderen