zondag 30 maart 2014

Favorieten | 1

Ik ga vandaag geen beauty favorieten met jullie delen, maar lifestyle. Ik vandaag 5 favorieten waar ik jullie wat over ga vertellen.

1. Serie: Pretty Little Liars.
Deze serie kennen heel veel meiden al,  maar ik zal nog even kort uitleggen waar deze serie over gaat. In de serie worden vier vriendinnen gestalkt door een anoniem persoon, die ook hun vijfde vriendin heeft  vermoord. Ze proberen uit te zoeken wie die persoon is, maar alles loopt uit de hand.
Ik ben deze serie zelf pas sinds kort gaan volgen, dus ik ben nog niet op het punt waar de 'tv' is, ik  moet eerst alles terugkijken. Een aflevering duurt 45 minuten.

2. Boekenreeks: Divergent.
Oke, stiekem heb ik nog niet alle boeken gelezen, maar het is wel heel erg leuk. Ik heb deel 1 al gelezen ( inwijding ) en ben nu in Opstand, deel 2 bezig. Ik vind het een hele leuke reeks en ga ook zeker naar de film ! In de reeks gaat het over een land met 5 facties: vriendschap, oprechtheid, eruditie, onverschrokkenheid en zelfverloochening. Je volgt in de serie Tris, die op haar 16e moet kiezen bij welke factie ze wilt horen

3. Broodbeleg: Pindakaas.
Op een of andere manier heb ik de laatste tijd elke dag zin in pindakaas. Het stinkt ontiegelijk maar het is wel heel erg lekker haha. Wij hebben de Calvé Pindakaas zonder stukjes ( want ja, die nootjes zijn wel vies ).

4. Persoon: Selena Gomez.
Ik moest dit even delen. Vroeger kende ik Selena al van liedjes en zag haar vaak voorbij komen. Ik heb er verder nooit echt aandacht aan geschonken, maar de laatste tijd ben ik die hard fan van haar. Ze is heel mooi en spontaan, en ja ik weet niet, ze heeft me te pakken ( niks boven Jennifer Lawrence natuurlijk ) !

5. Game: Doge2048.com
Dit spel  heb ik leren kennen door een vriendin. Ik ben er heel erg verslaafd aan. Het is heel lastig uit te leggen, maar je krijgt een vierkant veld van 4 bij 4 hokjes. In de hokjes verschijnen steeds plaatsjes van een hond. Je moet de blokjes verschuiven ( ze verschuiven allemaal tegelijk ) en dezelfde honden samenvoegen.  Die vormen samen weer een ander plaatsje. Het spel is ook in de appstore te downloaden, maar ik vind het op de computer veel leuker ! Probeer het maar eens uit, dan snap je vanzelf hoe het werkt en hoe verslavend het is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten