zondag 2 maart 2014

And that's who I am !

  Dit is een tag die iedereen wel kent, je laat plaatjes zien die wat over je vertellen, ik had er meer willen kiezen maar dan werd het een beetje vol. Here we go !
Ik houd heel erg van plannen maken en doe dat ook heel veel, maar ik doe het niet uitvoeren.

Ja, ik praat heel erg veel tegen mezelf !

Ik houd van schrijven en vind het soms ook fijner dan te praten. 




Mijn lach is verschrikkelijk en elke keer anders. Ik lach ook altijd op de verkeerde momenten.

Ja, ik geloof in wonderen en in magie.

Ik ben veranderd en zelf vind ik het positief.

Ik ben beter in luisteren dan praten denk ik, en ik houd van verhalen.



Yanouk en Eva !





Winter is zoveel leuker dan de zomer.

Ik weet nooit hoe ik moet reageren als iemand mij een complimentje geeft.

Hier komt nog een keer een artikel over! Yes!

Dit was een kleine greep van eigenschappen van mij.

Kusjes.

3 opmerkingen:

  1. Hoi! ik heb je getagd voor de Handschrift TAG! Kijk voor meer info op livelikedemi.blogspot.nl! Liefs, Demi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's echt leuk etm die plaatjes met teksten!

    xox

    BeantwoordenVerwijderen